mandag 29. mars 2010

Ny bretteteknikk (for meg..) / New folding tecnique (for me..)



I made this card for my sister-in-law last week, it was fun ! (My PC is playing games with me, so I am unable to see the pics..) Here is (I hope) a pic of both the front and the back side of my card. I used laces under the paper in the front; filled it with a few flowers, and pearls (including a pearl swirl). Her name was written with embossing ink pen, thereafter gold embossed it, and added a few pearls also here. On the back of the card; I used gold stickles around the 'hand made by-sign'; and added a charm. The ribbon was an old one which I like very much: it is so sweet.

Her is a blurry pic of one of the insides of the card (just want to give you an idea of how it is without showing the persons in the picture).


8 kommentarer:

bestevenn sa...

Kjempeflott kort. Spennende med bretteteknikker. Og snart skal vi på kurs igjen! God påske.

Yvonne sa...

Herlig kort! Jeg har enda tilgode å prøve denne brettingen, får se om det blir i påsken kanskje.

Så hyggelig å høre at du likte bakgrunnsarket jeg har laget. Det er ikke veldig avanserte greier altså.
Det jeg har gjort er å stemple swirler og blomster med embossing stempelpute, og så har jeg brukt blankt embossingpulver. Deretter har jeg rett og slett gått over arket med svamp og aged mahogany distress pute. Der det er embossing vil fargen på arket skinne gjennom, og da får jeg de hvite blomstene og swirlene.

Håper dette var forståelig forklart...
Klem

Pia sa...

wow så super lækkert, flot foldeteknik du har brugt.

Trine Pedersen sa...

Å så flott det ble. Nydelig med blonde rundt kanten. :) Jeg har fått oppskriften på et sånt kort, men har enda til gode å prøve den ut.

Det ligger noe til deg hos meg. Og tusen takk for koselig kommentar.

Påskehilsen fra Trine :)

Eva Helen sa...

Kjempe fint kort med flott bretteteknikk,som jeg vil prøve en dag.

Jeg har noe til deg i bloggen min.

Klem Fra Eva Helen

Marianne sa...

Så herlig kort, T, og så lurt å fylle kortet med koselige bilder (forutsetter at bildene er koselige, jeg da).
Håper du har det bra på kjøkkenet i påsken. Har vært noen dager på hytta selv, og dro optimistisk av sted med alle Promarkerne og 'ørten' stemplede motiver. Hvor mange som er ferdig fargelagt nå? Ett ...
Fortsatt god påske!
♥ M ♥

Bibbi sa...

Det var et lekker brette album!

Ha en fin påske....

Guro sa...

Nydelig!!! Denne bretten er ordentlig lekker, har ikke fått prøvd den enda :-) Liker veldig godt fargene. Herlige blomster og blonder.
Du har helt rett, pleier ikke lage vintage, men har begynt å prøve litt. Vintage er veldig vakkert syntes jeg, og jeg synts det er veldig vanskelig også, så det blir en "utfordring" fra meg til meg ;-)
Ha en herlig påske og takk for alle de hyggelige hilsnene!
Klem Guro