mandag 17. oktober 2011

Posekort til Janne :-)

HER ER JEG  !

Noen som har savnet meg de siste ukene ? He he; ukene har bare gått uten
at jeg har fått laget noe i det hele tatt, men i løpet av helgen ble det faktisk
produsert litt, for jeg har vært på Skitreff - wiiii ! Mange herlige damer,
mange sene timer, trøtte tryner og mye latter, smil og glede :-)
(og kanskje en betennelse eller to...)


Før jeg dro, var jeg nødt til å lage et kort til Janne, for hun fylte 29 år i går, og da
måtte jeg jo ha ferdig et kort, siden vi skulle sitte ved samme bord hele helgen.


Det ble et posekort, med pose fra Bikuben (som jeg fikk da jeg kjøpte noe sist jeg var
der), mao gjenbruk, som vi kortlagere liker så godt :-) Pyntet med deler fra en
lysmansjett kjøpt på Nille, en malt rose fra WOC og en Prima blomst, med en
liten charm hengende på. (Trodde det var en liten pus, helt jeg fikk festet den og
så at det var en kurv med garnnøster.. lol (tok du'n, Yvonne ?))

Motivet - prikk lik bursdagsungdommen - er fra et utklippsark fra Crafty Secrets
Heartwarming Vintage. Jeg bare digger den leverandøren, de har såå mye fint !

Posekortet er lukket med et bånd, og jeg lagde en tag (som jeg ikke tok bilde av),
hvor jeg brukte Freebie pebbles fra Kristin Langnes (det var gøy !)  Må bruke
de igjen :-)

Ønsker deg som er innom en fortsatt fin uke !

10 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

JA, jeg har savnet deg, og jeg bare elsker kortet mitt!Herlig å fylle 29, igjen!!!LOL ass! Så gøy det var på treffet,en fantastisk gjeng! Ha en flott uke Turid, og hils pus! pudd-pudd!
Klem,Janne

Marita sa...

Så flott at du er tilbake i bloggverden:). Et kjempeflott kort med herlige detaljer♥.

Ha en fin uke:)
Klem Marita

Heidi sa...

Et nydelig posekort!
Lekkert pyntet med masse flotte detaljer:)
Høres ut som dere hadde det kjempegøy på treff:)
Ha en fin kveld, klem:)

Lenas kort sa...

Fikk ikke med meg dette kort utpå nåtta, men riktig kult er det :-)Masse herlig pynting :-)
Takk for en hyggelig treff helg :-) Gleder meg allerede til neste! Er spent på å se det ferige resultatet av det du satt å grisa med ;-)Ha en toppers uke :-)

Bodil sa...

Ja jeg har savnet deg :)
Kjempefint kort du har lagd, så fint pyntet :)
klem :)

Yvonne sa...

Lol ass, seff tok jeg den! Herlig posekort. Du å du. Jammen var det mye moro rundt plassen vår, og jo mer trøtte tryner, jo artigere ble det visst. Gleder meg til neste treff.
Har du gitt kortet til Geirrrrrr enda da? Stilig ble det ihvertfall.
Ha en super dag, Turid.
Klem

Nina sa...

Et flott posekort. Lekkert pyntet med blomster, perler og charms (pus eller garn, mykt begge deler;))Ha en fin dag:) Klem

Pinklady 68 sa...

Takk for sist, Turid! Veldig koselig scrappe-helg:-) Flott posekort du lagde til Janne!

Klem Laila.

bestevenn sa...

Det var en super helg, og kjempestilig pose du har laget til Janne, med stilig charms!!! Jeg fikk ikke tatt bilde av mitt fantastiske scrappet under bordet kort! Det var trivelig å sitte ved siden av deg, vi var jo nesten siamesiske tvillinger på treffet! Hahaha

Ida sa...

Hei!
Jammen lignet bildet på motivet ja!;)
Artig treff, og jeg gleder meg til neste gang.
Posen er kjempefin!:)
Klem