fredag 28. oktober 2011

Christmas in October - II


Mitt andre julekort i oktober; et rosa posekort :-) Her har jeg brukt
julekantpunchen fra Martha Stewart, snøkrystallpuncher, en metall
snøkrystall, perle,gammel bokside, et vintagefoto og en tekst som
jeg har krympet (=krympeplast) ! (Måtte ha en bit hvit kartong
bak, slik at teksten skulle komme tydelig frem).


Jeg kjøpte snø hos Minnehjørnet på Skitreffet,  som jeg har brukt på
snøkrystallene (av papir).


Enkel bakside, med repetisjon av en del av
elementene på forsiden.
..og helt til slutt, tag'en inni, til å skrive hilsen.


Nå er det bare et par timer igjen av arbeidsuken før jeg tar helg.

Ønsker alle som er innom en riktig god helg !

Utfordringer:

Abc christmas - V is for vintage

Christmas card  - w 47 - any Christmas card will go :-)

Simon says - anything goes



9 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh... denne var jo bare super flot

klemmm

Eva Helen sa...

FLott posekort du har laget!

Klem Fra Eva Helen

jannes hobbykrok sa...

Jeg digger at du er bitt av posekort-basillen, for nå føler jeg meg lizm ikke så alene lenger!Lolz.
Kortet ditt er knallfint,skikkelig julete, og lekkert!
Glad helg,Tudid!
Klem Janne

Lenas kort sa...

Ååååå,så lekkert dette kortet er :-) Lekker dekorert med ett nydelig motiv :-) Nå fikk jeg lyst til å lage ett pose kort igjen ;-) Ha en super helg :-)

Pinklady 68 sa...

KJempefin julepose, Turid!!! Rosa og brunt er jo bare lekkert sammen:-) Fine snøkrystall detaljer og koselig engle motiv!!!
Ha en fin helg!

Klem Laila.

Anonym sa...

Lovely project I really like the way the tag comes out too, and LOVE the border punch too! Thanks for coming to join us at ABC Christmas Challenge for our Vintage Challenge, I hope you can come play again soon you can enter as many times as you like per challenge, hugs Samantha :0)

Mandy sa...

Beautiful card, so pretty, I love the snow effect.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our anything goes challenge
hugs Mandy xx

Heidi sa...

This is a gorgeous vintage tag! I love the image. Thanks for joining the ABC Christmas Challenge!

Hilde sa...

Dette var et veldig fint posekort!! liker fagene og sammensetningen din.
Posekort er veldig gøy og jeg har flere liggende som snart skal bli kreert... bare jeg kommer meg unna denne PC magneten!

Ha en fin dag videre.