torsdag 15. april 2010

Bakgrunn

Syns i grunnen dette kortet ble litt kult, og egentlig ikke nødvendig med noe pynt og stæsj i tillegg til 'bildet' som er delt i 9 og lagt på hvitt papir på svart kartong. En kjempeartig lag-på-lag teknikk fra utrolig kreative Connie, hos Steffens igjen. Dette MÅ jeg bare få tatt meg mer tid til å gjøre, for selv om det tok litt tid (lag-på-lag som skal tørke innmellom gjør gjerne det..), så var det så gøy !! Siden dette kortet er laget etter veiledning fra nevnte Connie (vi hadde ingen mal), nevner jeg ikke hva vi har brukt her, hverken av materialer eller utstyr... men avslutter med et lite nærbilde :-)

10 kommentarer:

Guro sa...

Herlig bakgrunn Turid :-D Fasinerende teknikk, for dette ble jo virkelig supert.
Nydelig med hjertene inne i papiret.

Ha en fin kveld :-D

Klem Guro

Gro sa...

Jeg skjønner jo at var noe jeg burde vært med på, for det var lekkert - og jeg blir jo kjempenysjerrig :o)

Eva Helen sa...

Så stilig bakgrunn!Jeg lagde en del bakgrunner selv før ,som jeg har glemt helt,så kansje jeg skal prøve meg igjen,men så elsker jeg allt det flotte mønsterpapiret da..hehe.Men veldig gøy å prøve litt nytt!

Klem Fra Eva Helen

Miss StampAlot sa...

Heisann =) tuusen takk for kjempefin kommentar inne hos meg.

Er det det runde stemplet du mener ? det har jeg kjøpt på Kjøpsvik bokhandel hos Tone / tones papirverden, men det er kreativ hobby som produserer dem

http://www.kreativhobby.no/

er ett år siden jeg kjøpte det, men kan hende di har det enda..

Kjempefin bakgrunn du har laget forresten.

Pia sa...

wow så flot baggrunds teknik, ser rigtig godt ud. Du må have en dejlig weekend.
knus pia

mettepip sa...

Oj, dette var flott! Stilig teknikk, og flere som ble nysgjerrige her;)
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

Yvonne sa...

Dette ble knalltøfft! Kunne like gjerne vært et lite veggbilde dette her. Og jeg ble også veeeldig nysgjerrig...
Nå skal jeg prøve å få satt meg litt på hobbyrommet jeg og, og se om jeg får laget noe ut av det jeg kjøpte på messa.
Ha en super søndag!
Klem

Gry-Heidi sa...

Wow, så stilig og kult dette var !... og jeg henger meg på de andre nysgjerrige :o))
Det var mange andre flotte ting å se i bloggen din også :)

Klem, Gry-Heidi

Anne Bente sa...

wawwwww hvor ser det dog bare total godt ud,

Mina sa...

wow Turid this is stunning, such a beautiful soft colour
Mina xxx