mandag 16. november 2009

Mosaikkort


Jeg kom over en blogg fra.. tror hun het Birgit, fra Sverige, som hadde en tutorial på et slikt mosaikkort. (PC'en min kollapset, dermed forsvant blog og link...). Jeg bare MÅTTE prøve selv, og her er resultatet. Bakgrunnen er (igjen) min egen, lagd av en av de blå distress'ene. Deretter har jeg malt det øverste kortet med gul H2O, og stemplet rosen. Den er så malt med ProMarkers, hvorpå jeg har delt opp kortet. Etter beskjæring har jeg svertet hver lille bit med Distress, før jeg har limt det på arket. Ble det ikke gøy ?

Det går fint an å stemple/skrive en tekst på også, men det sparer jeg til litt senere... Må bare komme den rette anledningen og mottakeren !

2 kommentarer:

Kim Dellow sa...

Oh that is gorgeous, love the picture. Thanks so much for popping over to the Whiff of Joy Tutorial and Inspiration blog and leaving such a lovely comment on my stitch tutorial. Kim

Connie sa...

Hei fra meg :-)

Det blir ikke tid til flere kurs frem mot jul nå, men jeg skal helt sikkert ha kurs til våren! Så følg med på kursplanen om du fremdeles ønsker å bli med :-)

Hilsen Connie