onsdag 18. november 2009

Kreativ Hobby's 38. utfordring

Her er mitt (første ?) bidrag til Kreativ Hobby's 38 utfordring; et julekort i pasteller, med et av KH's egne stempler. Her ble det tekststemplet, som også har fått hovedfokus. Har brukt papir fra Scrappers Choice og MelissaFrances, som jeg har delvis malt over litt med H2O. En lyslilla dabber har jeg også brukt rundt stemplet, hvor jeg senere limte på perler.  Kantpunchen er fra Fiskars. Blomstene fra Irene's Garden.

Det føltes veldig uvant å skulle lage et julekort i pastellfarger, men kanskje jeg skal prøve igjen ?

4 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig!!

crafty creations sa...

Hello and thank you for joining the Lotstodo Challenge wioth this gorgeous card

x Hilda

Cathrin sa...

Flott kort! Du har virkelig fått med masse flotte pastellfarver. Synes det var litt vanskelig å ikke skulle bruke standare julefarver jeg... :o)

Angella sa...

Kjempefint...Ja, det er litt uvant, men det blir så vakkert i pastell:)
Angella