lørdag 31. mars 2012

Hjerteboden i mars

Dette har vært en i overkant tøff uke, men jeg klarer alltid
å finne noe å glede meg over, som f. eks at jeg også denne måneden
har klart å komme i mål med julekortproduksjonen, og dermed fortsatt
kan henge med hos Hjertebodens julebloggs julekortutfordring :-))


Det første kortet har jeg blogget tidligere, og her er de to siste:



Først et ovalt kort hvor jeg har laget et juletre av en MS punch,
gesso på tuppene og perle... innimellom, med en stjerne på toppen,
og mini perlebokstaver som den eneste pynten.


Det nederste kortet lagde jeg (nesten) ferdig på Skitreffet, manglet
bare snøkrystallene, som jeg satt på nå i kveld..

Motivet tror jeg er digitalt, som jeg har printet ut for lenge siden,
og dermed dessverre ikke husker opphavet til, fargelagt med mine
ProMarkere.

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og GOD PÅSKE alle som er innom !

4 kommentarer:

Unknown sa...

Turid these are lovely .Hugs Elaine

bestevenn sa...

Gratulerer med vel i havn med julekortene du også! Så er vi to som har hatt mye å tenke på,og begge to klarte vi allikevel å gjennomføre det vi tenkte. Det er bra! Fine kort du har laget. Klem til deg!

Heidi sa...

Nydelige julekort Turid!
Ønsker deg en fin påske:)
Klem, Heidi:)

Kjersti sa...

To nydelige julekort - hvordan du klarer å lage julekort nå er over min fatteevne - lol, men så fint å være i forkant da:)
Ønsker deg i hvertfall en god påske!
Klem fra Kjersti:)