tirsdag 7. februar 2012

Anonyme timeglass

Ikke helt sikker på hva som menes med anonyme timeglass,
men jeg har nå meldt meg på hos Anonyme scrappere:-)

Første oppgave lyder som følger: Valentine eller kjærlighet
MED hjerter, i rødt eller rosa.

Har brukt en god del tid på et kort til min mor, og skulle lage
noen småkort til henne også, men må nok bare innse at tiden ikke strekker til,
for det ble kun ett; som passer perfekt her (satte i gang etter at jeg så temaet).


Basen er hvit kartong, og i stedet for mønsterpapir har jeg tørrembosset en rååsa
kartong, og brukt min hjertepunch på tre forskjellige kartongfarger før jeg har toppet
opp med rutete bånd i rosa, med dobbelsløyfe på siden, og en prikkete rosa stoffknapp
oppå. (Hjerteborden går jo faktisk oppover, men jeg ser jeg har akkurat dekket til slik at
det ikke synes...)

Teksten er gammel (må være en av de første stempelplatene jeg kjøpte), på en
akkurat passe størrelse utstanset skilt, med to rosa glassperler på :-)

Det ble en del bittesmå hjerter av utstansingen, noen av de har jeg limt inn
på innsiden av kortet.


5 kommentarer:

Lenas kort sa...

Hjertelig og roooooosa :-) Riktig søtt ble det :-)Ha en fortsatt flott uke :-)

jannes hobbykrok sa...

Lekkert med rosa! I dag vil jeg aller helst sitte hjemme og scrappe, men må på jobb om en halv time. På fredag, da sees vi vel? Og da skal jeg og scrappe noe rosa!
Klem,Janne

Pia sa...

så flot bidrag til AS udfordringen, flotte farver
Pia

Sivic sa...

Jeg er også med på utfordringen, og måtte innom for å se hvordan du løste den første oppgaven : )
Stilig bruk av hjerte punch borden!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig kort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja