søndag 9. januar 2011

Treff og julekort

GODT NYTT ÅR :-)

Da er jeg endelig kommet i gang i år - starter like godt med ... julekort ! (Det var jo også det siste jeg gjorde i fjor..)

På grunn av forfall, ble det også plass til meg på treffet til Pink Lady på Skedsmo på fredag, og det var
kjempetrivelig ! All ære til Laila som ordner, og administrerer, og står på nesten hele kvelden i tillegg
til forarbeidet før kvelden. Kjempeflott - tusen takk !!

Jeg fikk laget tre julekort, skravlet masse, (var så heldig å havne sammen med den beryktede
scrappebanden fra Bjørkelangen), spiste god mat (både medbrakt sushi, samt vårrull som lignet på..
noe unevnelig), bommet snop (fra flere) og et par fargeleggingstips fra Gro, kort sagt = STORKOS !!



Ganske så enkelt kort, dette - i monokromatiske farger. Oppdaget da jeg knipset i dag, at mønsterarket
faktisk er til en fødselsdag, men 'vannari'.. (Tok du'n, Janne ? Det er siddisk). Syntes det passet så bra
til jul, at da blir det det ! Klarte å lage en pitteliten sløyfe på toppen, tok en perle fra Kort og Godt på.
Rundt teksten har jeg tvunnet et lilla slikebånd (Søstrene Greene) rundt en sirkel litt større enn
teksten. Den vakre blomsten fikk jeg i adventskalenderen fra Maria Therese, og bildet... er det
ikke vakkert, dere ? (Husker ikke produsenten her..)

Ønsker alle som er innom, en fortsatt flott januar - kos dere i snøen !!

6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

For et kjempe nydelig kort!!
Skulle gjerne ha vært på et av de treffa til Laila!! Synd jeg ikke får vært med på Ski-treffet. Jeg fåreslo for gubben at vi kunne forandre på datoen, men da lurte han på om jeg hadde blitt tussete!! Vel, det er jo lov til å spørre... Turen til USA kom litt fort på, har en svoger og svigrinne der borte vi skal besøke. Scrappe butikker er allerede funnet i det området vi skal. Håper at en cuttlebug følger med meg hjem....

;0)Gry-Beate

Trine Pedersen sa...

Godt nyttår! Så koselig å starte det nye året med scrappetreff, høres ut som dere har det veldig morsomt. Nydelig kort du har lagd her. Jeg er veldig svark for lilla. :) Vakkert motiv og stilig med den sløyfa i hjørnet.

Klem, Trine :)

Nina sa...

Nydelig kort. Lilla er jo bare så fint og passer veldig godt til jul. Takk for sist. Det var et veldig hyggelig treff.

jannes hobbykrok sa...

God jul og gratulerer med dagen! dette er jo midt i blinken,spesielt hvis man skal sende bursdagskort til Jesus eller noe! ;O)
Kortet er knallfint Turid,lilla er herlig!
Nå gleder jeg meg bare masse til neste treff,og i mellomtiden skal jeg spise alt annet enn sånne grove vårruller!
Klem,Janne

Lenas kort sa...

Savna dette tredje korte på forje innlegg, men her er det jo :-)Riktig lekkert er det :-) Kult med dette flette båndet på :-) Vet ikke helt om jeg vil vite hva vårrullene lignet på, siden en viss sjokolade lignet på en katte..... :-) Får sakt det disse Bjørkelangen damene ;-) Ønsker deg en flott dag :-)

Yenni Natalia sa...

Another gorgeous card!! love the purple..it suit your style soo much :)