fredag 9. juli 2010

Evighetskort

Jeg har laget et evighetskort til min nevø; det var faktisk veldig gøy å lage; også så enkelt, da !! Fire like store biter (ex 10*20 cm); to loddrett over hverandre, to vannrett over der igjen, og lim i hvert hjørne, og voilá !! Easy peasy :-))

Som vanlig bruker jeg bilde av bursdagsbarnet, og her heller intet unntak. Jubilanten til høyre, da :-)) Selv om han til venstre av og til blir brukt som profilbilde på hans FB side :-)


I vår familie er vi veeeldig glad i Pavlova, så på ferie i Kristiansand og feiring av vår eldste, lagde min fetters ex denne vidunderlige kaken ! Som dere ser, ble den særdeles godt mottatt ! (Nei, vi spiser ikke i knestående  med kake på gulvet, selv om det ser slik ut her..) Helt ned til siste rest ble fortært !

 

Mønsterpapir er et reisepapir jeg kjøpte på Nille; med bilde av sedler i ulike valører (artig ord, i grunn :-)) på den blå Bazzill'en, og et stripemønstret (også Nille, trur eg..) på den grønne Bazzill'en.

Litt søtt det store (blå) bilde til høyre, for de to yngste i slekten knallet mot hverandre, og satt med hver sin ispose mot pannen for å roe en kul.. Like gode venner for det, da !!


Baksiden med bursdagsstempel, personlig stempel og en fantastisk swirl jeg fikk i GB fra Kreativ Hobby (trur eg...)

Det var mye jobb med dette kortet, men ganske artig å lage, og jeg tror nok jeg kommer til å lage fler !!

Ha en finfin dag og helg alle sammen :-) .. og TAKK for alle hyggelige kommentarer, jeg føler meg såå beæret :-))

4 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempeflott kort. Ble jo rene minneboka med alle de fine bildene :)
Ha en flott dag, klem :)

Marianne sa...

Kjempeherlig kort, Turid, dette klarte du med glans! Har bare forsøkt litt halvhjertet en gang på et slikt kort, men ga opp halvveis... Kanskje jeg skulle prøve igjen? :)
Fortsatt god sommer!

♥ Klem, Marianne

PS: Så hyggelig at du vil være med på candyen min!

Nina sa...

Så stilig kort. Ser morsomt ut å lage. Flott at du har med så mange bilder.

bestevenn sa...

Så flott kort. Nå har jeg også laget et slik, fikk veiledning av pink lady og slapp å tenke ut alt!