fredag 22. august 2014

Et raskt og enkelt kort

og ikke tidligere blogget !

Dette enkle kortet fikk jeg tips til fra ei søt 
svensk jente som hadde laget et enkelt restearkkort, 
og jeg tenkte at det måtte jeg prøve også :-)

(Beklager at jeg ikke husker navn eller link..)


Jeg lagde dette på Aurskogtreffet (way back), og det er 
gitt videre til en veldig god scrappevenn; så nå kan det
også trygt legges ut her på bloggen.

Som nevnt har jeg brukt rester, så detaljene på hva jeg har 
brukt, husker jeg dessverre ikke ..

I kveld skal jeg på treff, og det gleder jeg meg masse til !
Har lidd av scrappetørke, og kjenner at jeg savner det, så 
jeg håper jeg kommer i gang med produksjonen igjen nå, og 
da hjelper det hvertfall med et treff :-)

Ønsker deg som er innom en riktig god helg !


2 kommentarer:

Kjersti sa...

Kanskje er det enkelt, men like fullt et nydelig kort Turid!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Elles sa...

Hello Turid,

What a beautiful card in nice colors.

Greetings from Elles Spaapen