mandag 1. august 2011

Jul i juli - 3


Dette er mitt tredje og siste julekort i juli. Et slags lommekort,
hvor jeg har laget en tag inni lommen.

Her et nærbilde av søte Tildaengelen med stjerne,
fargelagt med mine ProMarkere.


Her har jeg dratt tag'en litt opp, med et juletrykk :


Her er kortet uten tag; to mønsterpapir, litt bladbånd,
en blomst og søte Tilda.

Nå skinner solen, og jeg tror jeg skal ta en kort dag på kontoret, for
å plukke litt mer bær før skjærene tar alt !!

Ønsker deg som er innom en fortsatt fin dag :-)

7 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så herlig :-)


Klem Fra Eva Helen

Angella sa...

Så vakkert...og nesten litt sommerlig ...hehe!

Fortsatt god sommer!
klem fra Angella

Anonym sa...

Heisann Turid!
Å, for et herlig julekort du har laget! Nydelig! ♥

Sommerklem Ida ♥

Pia sa...

super lækkert kort med et fint farvelagt og sødt motiv
du må have en fortsat god weekend
knus Pia

Sissel sa...

Så søtt, håper du kom fram før skjæra.
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Så herlig dette julekorte er :-) Nydelig Tolda og søt pynting :-) Flink du Turid :-) Ha en strålende flott dag :-)

Ribbon Girl sa...

Hello - you won one of our Blog Hop prizes and you also won 'how many buttons in the jar' competition on Ribbon Girl blog - please contact us info@ribbongirl.co.uk with your details so we can mail out your prizes. Mary and Andrea, Ribbon Girl