fredag 22. oktober 2010

Kommodekort

TUSEN HJERTELIG TAKK for alle hyggelige kommentarer, som dere legger igjen; det er jo en fantastisk verden her i blogglandia med masse positivisme, og det liker jeg. Jeg setter stor pris på dere alle sammen, og håper jeg kan gi like mye tilbake som dere gir meg :-)

Thanks so immensely much, for all the lovely comments you are leaving behind. It is a fantastic world here in this bloglandia with so much positivism: which I like very much ! I appreciate all of you, and hope I can give as much back to you as you all are giving me :-))


Her kommer kommodekortet jeg lagde (ferdig) på Ski-treffet. Fant ideen på nettet (originator K Thom, som også la ut beskrivelsen på flettekransen  i tidligere innlegg; hvitt på hvitt). Kjolen har jeg faktisk 'sydd' selv; hvertfall tegnet selv, og klippet ut for hånd. Ganske utrolig tatt i betraktning at mine tegneegenskaper er totalt fraværende her, he he :-)

Here is the 'drawer' card which I completed last crafting weekend. The idea was picked up, from K Thom, who also orginated the fabulous wreath which I included in my white-on-white card further below. The dress is actually home made; I made a drawing on the backside, and used my scissors to cut the dress by hand.

Kleshengeren fant (utrolig hva vi 'finner', vi kjøper da stort sett ingenting, hva ?!?) jeg på et antikvitetsmarked for en stund tilbake, og visste jeg kunne få bruk for den (flaks at jeg fant den igjen, for jeg har litt vel mange 'lure' plasser her i huset). Perlene (de røde) fikk jeg av Pink Lady på treffet, de brune er frea Kort og Godt og silkebåndet er en del av et trippelbånd (med perler) kjøpt på Nille. Arket er... fint, ikke sant ?



Her er kortet sett fra siden, jeg måtte ha et skrivefelt inni, og da ble det slik !

A peep from the inside of this card. This is a birthday card for my niese; show me a girl who does not appreciate a new dress or anything else, for that matter :-)

Ønsker dere alle, som er innom, en fenomenalt god helg. Selv skal jeg nyte min kjæres
hjemkomst fra Kina,  og kose meg med familie og venner:-)

I wish you all a fabulous weekend !! Make sure you make someone smile at least once a day :-)

Following challenges for this card:
Craftalicious challenges - no 10 - anything goes
Lexis creations - no 25 - happy birthday
Scrappekammeret - no 17 - jentete ( enda mer jentete enn et klesskap/kommode full av klær ??)

                                                                    

22 kommentarer:

Bodil sa...

ÅÅååå så fint dette var. Nydelig kjole du har "sydd" og så flott med kommode.
Ja det er utrolig hvor mye vi "finner" :)
Ha en fin helg, klem :)

Anette sa...

WOW så stilig dette var! Virkelig kreativt! Likte også veldig godt "blonden" på øverste kommodeskuffe ;)
Ønsker deg en kreativ god helg ;)
Klem ;)

Helle sa...

Så flott,Knerten :-)
Ha ei kreativ og go helg!

-Helle-

moi sa...

This is so cute ;)

Pia sa...

wow super flot og nydeligt kort, smart design. Du må også have en god weekend
knus pia

mettepip sa...

Takk for sist Knerten! Hyggelig å treffe deg igjen! Var det du som hadde dette flotte originale kortet her! Synes det var så artig når jeg så det sto på bordet der.
Ønsker deg en riktig god helg, og håper vi sees snart igjen!
klem fra
Mette

Gunn`s Kort sa...

WOW! Helt fantastisk så kreativt og flott!!

Eva Helen sa...

Så stilig og ett annerledes kort jeg ikke har sett maken til før.Kreativt og flott laget med den kjolen på hengeren.

Klem Fra Eva Helen

Connie sa...

Sååå stilig og kreativt :O)
Ha en fin helg.

Gry-Heidi sa...

Jeg digger dette kortet, Turid! Annerledes og lekkert ! Kjolen du har lagd er kjempeflott!
Ha en fin helg :o)

Klem :)

Gry-Beate sa...

Dette kortet sto jeg og beundret på Ski!!! Utrolig kreativt lagd!!

;0)Gry-Beate

lalkygirl sa...

wow fantastic card,love the design and shape so very clever
,i bet your neice loves it
thanks for joining us at lexis and good luck
lalkygirl x

Lambi sa...

Wow, Turid, så kult! Sett liknende brette teknikk før, men som kommode og klesskap....wow,ende kulere! :) For en artig idé! Supert kort! Ha en fin lørdagskveld! Klem

Heidi sa...

Nei så stilig!
Virkelig kreativt Turid:)
Nydelig kjole og kommode. Og blonden i skuffen likte jeg.
Ha en flott lørdag, klem:)

Gro sa...

Like flott og stilig på bloggen som i virkeligheten.
Klem :o)

oheidia sa...

Wow Turid!!! Du, jeg satt alltfor langt fra deg i Ski for dette har jeg da aldri sett!!! Neste gang må vi enten
a)sitte nærmere hverandre
b) ha informasjonsmøter underveis om progresjon
c)Babymonitor med skjerm slik at vi kan "overvåke hverandres prosjekter
:=)

Nydelig kort og du er bare så flink som setter i gang med nye ting - tenker dette komodekortet kommer til å bli en farsott etter at du har vist det frem i bloglandia :=)

Kos deg med dine kjære i helgen

Klem fra din sidemann hos Hege :=)

Anette sa...

Nydelig!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Scrappeklem fra Anette ;)

Guro sa...

Herlig Turid!!! Dette var virkelig et morsomt kort :-) Stilig med komode :-)
Helt enig at bloggland er et herlig positivt sted; er så glad jeg har denne hobbyen!
Tusen takk for at du er med i candyen min, som jeg trekker i kveld. 3 lodd ligger i potten på deg :-)
Ha en flott søndag! Vi skal ut på orienteringstur :-)
Klem Guro

Farida Rone sa...

OMG!!!! What a wonderful creation!!!! Thanks for joining us at Lexi's Creation and Good look.
Hugs,
Farida

bestevenn sa...

Dette kortet er bare så utrolig flott, så det jo på treffet. Morsom ide, og kjempefint som damekort. Du er så flink til å snappe opp gode ideer fra nettet.

Nina sa...

Dette synes jeg fantastisk fint, men det vet du jo alt;) Gleder meg til å få laget et slikt jeg også. Var så stilig med skuffene og blonden som hang ut. Og kjolen du har tegnet var superflott.

Tanya sa...

What an original idea for a card... I love this!! Thanks for playing with us at Lexi's Creations!