fredag 9. juli 2010

Evighetskort

Jeg har laget et evighetskort til min nevø; det var faktisk veldig gøy å lage; også så enkelt, da !! Fire like store biter (ex 10*20 cm); to loddrett over hverandre, to vannrett over der igjen, og lim i hvert hjørne, og voilá !! Easy peasy :-))

Som vanlig bruker jeg bilde av bursdagsbarnet, og her heller intet unntak. Jubilanten til høyre, da :-)) Selv om han til venstre av og til blir brukt som profilbilde på hans FB side :-)


I vår familie er vi veeeldig glad i Pavlova, så på ferie i Kristiansand og feiring av vår eldste, lagde min fetters ex denne vidunderlige kaken ! Som dere ser, ble den særdeles godt mottatt ! (Nei, vi spiser ikke i knestående  med kake på gulvet, selv om det ser slik ut her..) Helt ned til siste rest ble fortært !

 

Mønsterpapir er et reisepapir jeg kjøpte på Nille; med bilde av sedler i ulike valører (artig ord, i grunn :-)) på den blå Bazzill'en, og et stripemønstret (også Nille, trur eg..) på den grønne Bazzill'en.

Litt søtt det store (blå) bilde til høyre, for de to yngste i slekten knallet mot hverandre, og satt med hver sin ispose mot pannen for å roe en kul.. Like gode venner for det, da !!


Baksiden med bursdagsstempel, personlig stempel og en fantastisk swirl jeg fikk i GB fra Kreativ Hobby (trur eg...)

Det var mye jobb med dette kortet, men ganske artig å lage, og jeg tror nok jeg kommer til å lage fler !!

Ha en finfin dag og helg alle sammen :-) .. og TAKK for alle hyggelige kommentarer, jeg føler meg såå beæret :-))

4 kommentarer:

bojose sa...

Kjempeflott kort. Ble jo rene minneboka med alle de fine bildene :)
Ha en flott dag, klem :)

Marianne (Sakkalo) sa...

Kjempeherlig kort, Turid, dette klarte du med glans! Har bare forsøkt litt halvhjertet en gang på et slikt kort, men ga opp halvveis... Kanskje jeg skulle prøve igjen? :)
Fortsatt god sommer!

♥ Klem, Marianne

PS: Så hyggelig at du vil være med på candyen min!

Nina sa...

Så stilig kort. Ser morsomt ut å lage. Flott at du har med så mange bilder.

bestevenn sa...

Så flott kort. Nå har jeg også laget et slik, fikk veiledning av pink lady og slapp å tenke ut alt!