søndag 12. februar 2012

Anonyme scrappere - del 3

Det er nesten så jeg imponerer meg selv nå; her er mitt tredje bidrag til
Anonyme timeglass, som denne gang ønsket å se hjerter og roser på
temaet valentine/kjærlighet :-)


Denne utrolig søte jenta er så vakker, men akk ! Noen har sølt på kjolen hennes, og
hun som skal til en Valentine venn... Sukk... (Kan jeg skylde på ProMarker, tro ??)



Jeg har laget et teposekort, etter inspirasjon fra en av damene på
treffet på fredag (hun hadde bare skåret ut base + poseholder).

Syntes dette var en artig mal på et koselig kort.

Wild orchid challenge - week 42 - love is...
a valentine friend with hearts :-)


Her er innsiden; med plass til skrivefelt øverst, og med teposene nederst.

Rosene fra Wild Orchid Craft fikk plass i front, med lblader fra arkivskuffen..
(Husker ikke fabrikant her, dessverre).

Arket jeg har brukt er fra Karen Marie, og jeg har brukt begge sider.
Hjertene er fra utstansingen på forrige bidrag. Swirlene er  Leaf Flourish
fra BossKut.

Hjertene i front er splitbinders fra Memories.

Nå rekker jeg akkurat å poste innlegget før fristen går ut,
og jeg må køye, for jeg skal tidlig opp i morgen.

Ønsker alle som er innom en strålende flott uke !

8 kommentarer:

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Lekkert teposekort du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
Klem fra Anja

Pink Lady68 sa...

Smart layout, vakkert motiv og fine detaljer= kjempe flott!!

Ha en fin kommende uke, Turid!
Klem Laila.

jannes hobbykrok sa...

Så lekkert kort Turid, og så herlig med plass til teposen inni. Kan ikke se noe søl på kjolen jeg...bare blå og fin. Ønsker deg en fin uke! Jeg teller ned til vinterferie her jeg sitter på kontoret og.....arbeider...? Fire og en halv dag igjen.
Klem,Janne

Karin Dahl sa...

Et flott kort og et fint fargelagt motiv. Mange andre fine kreasjoner du har laget siden sist jeg var her inne:)
Ønsker deg en fin uke:)
Clemzy Karin D

Sissel sa...

Så fint teposekort :)
Nydelig motiv og flotte farger, så fint pyntet.
Klem Sissel

Anne Kristine sa...

Så flott kort og nydelig blomsterpynt.
Vakkert motiv ♥
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
God helg,
klem Anne

Kylie sa...

Stunning work! Thanks for playing at WOC this challenge.
Hugs Kylie

Pop's Cards sa...

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x