lørdag 16. april 2011

Papirveske til konfirmant

Advarsel - bilderush !!

Jeg fikk i siste liten laget denne vesken til vår niese som skal konfirmeres
på Sunnmøre i morgen (her er det blåst og regn, og ikke noe trivelig
vårvær i det hele tatt. Til gjengjeld kan vi se at gresset blir grønnere
og grønnere nærmest for hvert minutt som går !))


Hennes yndlingsfarge er rosa, og det ble basisfargen her,
sammen med disse nydelige papirene (tror det er fra Inkido og Pion).

Et blomsterhav i fronten, sammen med et par charms og en sommerfugl,
her er blomster fra både Kort og Godt, og Wild Orchid, samt perler fra
Kort og Godt.


(Her fikk jeg rettet opp fronten også :-))

Enkel bakside på denne vesken, en masse blader sammensatt
til en ganske så heldekkende blomst.

Konfirmanten er særdeles hesteglad, og jeg ble riktig så fornøyd
da jeg 'fant' disse hestecharms'ene hos Steffens :-)
Sommerfuglen både utenpå og inni kommer fra Karen
Marie klip, og er også kjøpt på Steffens.

Her åpner jeg vesken..


Her er vesken sett fra den ene siden. Jeg fant raskt ut at det
var litt vel friskt å dekorere vesken med mønsterpapir, fremfor å bruke
mønsterpapir som base og slippe alt ekstraarbeidet, for vi snakker
om  30 x 30, delt på 10 felt, noen av de t.o.m. halvert, så dette
tok veeldig lang tid ! Håper konfirmanten blir fornøyd :-)


Heldigvis skulle dette 'kortet' brettes sammen, dermed slapp jeg
i det minste å pynte alle sidene på utsiden... Puh... 


Jeg har brukt noen nydelige Prima perleswirler på disse utsidene. 


Her sees vesken/kortet helt åpent. I midten et skrivefelt, som jeg har
hatt på Stickles (Diamond) rundt hele kanten.

Tekstene jeg bruker her, er hentet fra konfirmantplaten til Kari/North Stamps.
De er så fine :-)

Dette veskekortet legger jeg inn til følgende utfordringer:

Nordsalten hobbyklubb - no 28 - konfirmasjon
Scrap a long - no 4 - til konfirmanten
Anonyme scrappere - no 20 - roser
Wild orchid - no 21 - wings
Kort og godt - april - vårlig

Ønsker alle som er innom en fantastisk god påske.
Nyt dagene med dine nære og kjære !

Selv gleder jeg meg stort til vi skal til B-gjengen og hente
vårt nye familiemedlem -

30 kommentarer:

Pips sa...

Sikke en Superfin æske/taske - har du et link til en tuturial på den? Jeg er sikker på konfirmanten bliver rigtig glad for den.

Trine Pedersen sa...

For et lekkert veskekort.:) Det er litt arbeid med sånne ja. Nydelige farger og så flott pyntet. Så stilig med de rosene på innsiden. Må jo ha vært en veldig fornøyd jente som fikk denne. :)

Ha ei riktig flott påske, og kos deg med pusekatten!

Klem, Trine :)

WencheP sa...

Rett og slett vakkert. Mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anne Bente sa...

åh.... hvor er det flot, lækre detaljer flot pyntet

1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmm

Yvonne sa...

Denne ble kjempeflott Turid! Jeg er helt sikker på at konfirmanten blir storfornøyd med denne! Skjønte ganske fort jeg og, at det lønner seg å lage heile sulamitten med mønsterark... For et pirkearbeid!
Blir koselig å se deg igjen til uka. Og Sjampis (eller dompa som nabben og jeg kalte henne) blir jo bare vakrere for hver gang jeg ser henne :)
Kos deg masse i helgen! Og hils nuttene dine :)
Klem

bestevenn sa...

Kjempefin den vesken du har laget. Den må da gjøre inntrykk på konfirmanten. Håper dere får en fin dag imorgen. Jeg skal i konfirmasjon til min nevø i Stavern imorgen. Gleder meg også til å hente kattunge denne uken som kommer! Blir onsdag eller fredag på meg, tror jeg!

Lambi sa...

Wow, nyyydelig veske kort Turid! Så flott pyntet da...dette har helt klart tatt tid! :) Lekker forside spesielt med blomser, hjerter, sommerfugel og charms! :) God konfirmasjon i morgen og ha en flott påske! Klem

Lenas kort sa...

Denne veska ble aldeles nydelig :-) Er helt sikker på at dama blir fornøyd :-) Ha en flott feiring i morgen :-)

trine sa...

Nydelig veske:)

Sissel sa...

Wow for en vakker kreasjon, nydelige farger og lekkert pyntet. Dette må da den unge damen bli fornøyd med:))
Utrolig søt pusekatt, nydelig.
Kos dere i konfirmasjon.
Klem Sissel

Merethe sa...

Kjempelekker veske, så vårlig og fin. Nydelige papirer.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

God påske.
Klem fra Merethe

Heidi sa...

Aldeles nydelig veskekort Turid!
Lekkert pyntet:)
Og for en herlig pusejente da! Bedårende.
Ha en riktig God Påske.
Klem:)

Maya sa...

Så nyydelig veskle, Turid!
Nydelig pyntet og vakre papirer!
Og se den lille gromme pusen da ♥
Gratulerer med nytt familiemedlem!
Klem fra Maya

loriete sa...

Wow, din vesken er så nydelig! Kjempefin! Takk for at du deltar hos AS!

Klem Loreta

bojose sa...

Så nydelig veskekort. Nydelig dekorert og kan tenke meg det ble mye jobb med dette kortet. Konfirmanten blir nok storfornøyd.

Ønsker deg en riktig fin påske, klem :)

Gro sa...

Du all verden for at flott veskekort. Tipper konfirmanten setter pris på dette.
Mange bilder eller ikke, den lille pusen din fanget nok litt ekstra oppmerksomhet her. Hun er bare til å spise opp.
Påskeklem :o)

Camilla sa...

Kjempe fin veske! :) Nydelig dekorert og lekre farger.

Takk for at du er med i utfordringen vår!

Klem Camilla, Scrap´a`Long.

Angella sa...

Utrolig stilig...og for en puuus!

påskeklem fra meg
Angella

Pia sa...

super lækkert kort og så flot dekoreret og den lille kattekilling er da bare helt bedårende, elsker katte. Du må have en dejlig dag
knus Pia

Stine sa...

Kjempeflott veske du har laget! Nydelig pyntet med alle blomstene!
Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!
God påske :-)
Klem Stine

Iren sa...

Så flott veske du har laga! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kort og Godt denne måneden! Og for en søt liten puse da ;) Vi får oss ny valp i påska vi ;) Så kjekt med nye familiemedlemmer ;)

Iren

marit sa...

Kjempe lekkert og fantastiske farger!
Takk for at dud eltar hos AS!
Marit

Patricia Garcia sa...

Wow this is so fun, love all the pretty embelishments and colors too!! I am speechless!!

Hugs,
Patricia

Mina sa...

wow wow wow what an amazing piece of work, I love it...so beautifully made and anyone who received this would be so thrilled
Mina xxx

Pink Lady68 sa...

Lekkert veskekort til konfirmanten!! Utrolig flotte detaljer og farger..personlig og flott!!
Helt nydelig ble den Turid!
Åå, Sjampis er helt nydelig hun også:-)
Riktig god påske! Klem Laila.

Carina sa...

Åh så flott dette var, nydelig med de rosene inni :)

God påske fra

Carina

Scrap'a'Long

oheidia sa...

Ja da, Knerten! Helt seriøst så tar jeg med meg XXL på påsketur:=)
Har jo vært på besøk hos søteren min og hun scrapper også:=)
Gjett hva vi har gjort hver kveld - vi har scrappet!!!!

Nydelig veske kort. Utrolig flott pyntet!!!
Sees vi snart, eller?
Klem Heidi

mettepip sa...

Oj, denne var flott Turid! For et arbeide da du. Litt av en bretteteknikk. Resultatet ble kjempeflott.
Angående den tova høna mi;) så er det den første jeg har laget - og det var en del arbeide, men ganske morsomt! Tror ikke det blir noe bestillingsarbeid nei;)
Ønsker deg en flott påske!
klem fra
Mette

Malin E sa...

OH en sån fin konfirmations väska!! Vad duktig du är!!!
Kul att du tyckte om mina rosor!
KramMAlin

lise sa...

nydelig veskekort!! skikkelig lekkert pyntet med alle blomstene!!
Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap`a`long♥♥

Klem Lise.