onsdag 23. mars 2011

En kopp ..

...med noe godt i :-)

Vi fikk malen til denne koppen på Ski-treffet, og etter å ha sett hva
Marianne gjorde med den etter treffet, ble jeg inspirert til å lage
en ny og forbedret versjon, jeg også.

Bazill som base, ikledd to forskjellige mønsterpapir, ett inni og
et utenpå. Pyntet med blomster på ene siden, samt en smal sløyfe på hanken,


en lysegrønn blonderad langs kanten øverst, og en swirl med glossy
accent på andre siden av koppen.

Denne gikk kjapt å lage, og den skal fylles med noe godt til ei
som setter pris på mine papirprosjekter :-)

Craft your passion - no 50 - show your appreciation
Sugar creek hollow - anything goes
Digi doodles - no 51 - anything goes
Papercutz - no 83 - anything goes
Charisma cardz - no 11 - to die for (use a die)
Gingerloft challenge - die cut and/or punches
Wild orchid challenge - no 19 - dies and/or punches
Creative card crew - no stamps
Scrapbook sisters - no 28 - anything goes

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, jeg setter stor pris på hver
eneste en :-) Ønsker dere alle en fantastisk deilig dag; nyt våren !!

20 kommentarer:

Lisbeths kort og scrap sa...

Oi, så lekkert med dekorert innside! Det tenkte jeg slett ikke på da jeg lagde min - nå må jeg nok lage en ny...
Klem fra Lisbeth

trine sa...

Ååååå den ble flott:) Ble sikkelig innspirert:) Tror jeg får lage noen sånne til påske:)
Ønsker deg en flott ettermiddag og kveld.
Klem.

Pips sa...

Hvor er den flot, den må jeg da vist også forsøge mig med en dag. :) Lækkert papir du har brugt.

Lenas kort sa...

Så stilig denne koppen ble :-) Tror nok att jeg skal gi kopp malen ett forsøk til :-), for denne ble helt nydelig.Flotte farger og søt blomster pynt :-) Ha en flott kveld :-)

bestevenn sa...

Denne ble da bare kjempeflott. Lekkert papir du har brukt her med nydelige farger. Virkelig vakker ble denne! Ønsker deg en fin kveld. Jeg skal på dressurkurs med "hesten" til min far!

Sissel sa...

Oi så flott, kjempefin til å gi bort en søt hilsen i. Nydelige ark og flott pyntet. En sånn har jeg også lyst til å lage:))
Klem Sissel

Mary Duffek sa...

OH wow....this is a gorgeous project. Thank you for joining our challenge this week at Sugar Creek Hollow. Simply fabulous!!!

Heidi sa...

Så nydelig!
Koselig gave:)
Ha en fin kveld Turid, klem:)

Yvonne sa...

Smellvakker Turid! Den jeg lagde på treffet ble heller sørgelige saker, men jeg ble også inspirert av Marianne sitt, og tror jeg må lage en ny jeg og. Lekkert med blondekant for ikke å snakke om innsiden! Najs! Du å du.
Klem

mettepip sa...

Hmm, ser jeg har gått glipp av noe på treffet Turid - ikke bra;) Var vel på kurs jeg da kanskje! Din utgave var utrolig lekker da, og da ser jeg jo hvordan den skal være. Nyydelige farger du har brukt, og veldig flott pyntet!
Ha en fortsatt fin uke!
klem fra
Mette

Pink Lady68 sa...

Åå, såå lekker denne ble Turid!! Nyydelige farger og flott pyntet!!
Ha en fin morgendag:-) Nattaklem Laila.

E.T sa...

Stunning creation! LOVE the colours and everything about this! Thanks for playing with us at Gingerloft!

uksharon sa...

Fabulous project. Thanks for sharing with us at CCCC this week.
Best wishes, Sharon

Patricia Garcia sa...

Wow this is just amazing, love the decoration and the beautiful colors!!

HUgs,
Patricia

Pia sa...

så super nydelig kop i skønne farver
knus Pia

Maria sa...

Wow en så fin kopp.
Bollfransen är så söt på.
Glad att du tittade in hos mig.
/ Maria

Mette sa...

Kjempestilig og lekker!!

Ha ei fin helg:)

Klem Mette

Kristin sa...

For en lekker kopp og utrolig kreativ ide!

Takk for at du deltar i blogcandyen min, det setter jeg stor pris på!

Sammibug sa...

Wow, Beautiful! Thank you for playing along with us in our "Thank You" challenge at Craft Your Passion.

Anonym sa...

this is just tooo cute and totally creative! i wish you could share with us the tutorial how to make this? :)

hugs
yenni