tirsdag 14. september 2010

Pyramidekort

Til min datters konfirmasjon lagde jeg mitt første pyramidekort (holdt på med tale og kort til kl 0130 på natten før konf'en... Noen som kjenner seg igjen ?)

For my daughters confirmation celebration last Sunday, I made - for the very first time - a pyramid card, and was quite pleased with it too !

Her har jeg brukt fargene som var i invitasjonen; lilla og lysegrønt og noe rosa. Konfirmantarket er kjøpt for så lenge siden at jeg ikke husker fra hvilken produsent. Til konfirmanten stemplet kjøpte jeg hos Kreativ Hobby, og stanset ut diverse spellbinders sirkler, samt brukte liquid pearls ytterst. Perler fra Kort og Godt går igjen på hele kortet.




Den litt mørke siden har to doble sommerfugler; things with wings :-)
Her ser dere alle sidene på pyramiden - utenpå.. Blonden er fra en pakke fra Kort og Godt som jeg kjøpte på messen sist helg,  sommerfuglpunchen fra MS er også kjøpt på messen.

Innsiden ser slik ut:
diverse perler - som nevnt - fra Kort og Godt, nydelig perlenål i gave, blomster likeså og tekststemplet kjøpte jeg på Bikuben - Nort Stamps, trur eg..


With this pyramid-card, made for my daughters confirmation last Sunday, I will participate in the following challenges:

Fab n funky - no 39 - whateva

Charisma cardz - no 36 - try something new - well, this pyramid card is my first ever !

Totally gorjuss - no 47 - flower

Our creative corner - fun with folds

Scrappekammeret - no 14 - alt er lov

Wild orchid challenge - 5 pearls and pins

Nordsalten hobbyklubb - no 13 - with wings

Gingerloft - no 1 - anything goes

Southern girls - no 1 - anything goes

Timbro scrapmania - no 10 - anything goes

Creative cottage - no 22 - celebrations



22 kommentarer:

Pia sa...

kæmpe lækkert kort, flot desig

bojose sa...

Kjempeflott pyramidekort. Flotte papirer og mange fine detaljer. Flotte tekster.

Gleder meg til å se vuggen du skal lage :)

Ha en fin uke, klem :)

Gry-Heidi sa...

Så flott pyramidekort, Turid ! Nydelig pyntet med lekre detaljer!
Tenker nok dette ble satt stor pris på av den heldige konfirmanten :o)

Klem :)

sue sa...

This is beautiful!!! And so much work! I love all your little details! Thanks for entering it into our first Southern Girls Challenge. :)

Pink lady sa...

Et lekkert pyramide kort, Turid!
Nydelige farger og mange flotte detaljer:-)
Herlige tekster du har brukt rundt omkring.

Klem Laila.

Mette sa...

Kjempfint og lekkert kort!! Så nydelig pyntet og forseggjort på alle måter!! Du er nok ikke alene om om å bruke de sene nattetimer,kjente meg igjen på det!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Wenche sa...

Det ble veldig fint. Kreativt og flott! Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Lambi sa...

Så stilig med pyramide kort! det må du lære meg en gang! :) Pyntet det lekkert har du virkelig også gjort! Likte så godt det flotte tekst stemelet du har brukt også jeg, både det runde og det fine du har satt i oval ramme! Og fargene her er jo bare nydelige da! Og er ikke helt sikker, men tror konfirmasjonspapiret er fra Papir Glede.... ;) Ha en fin dag Turid! Klem

Yvonne sa...

Nydelig! Tenker jenta di ble glad for dette! Enda en ting som må på "dette-må-jeg-se-å-prøve"-lista mi... Herlig det tekststempelet ditt.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Heidi sa...

Så lekkert pyramidekort! Dette falt nok i smak hos datteren din:)
Nydelig pyntet og med mange flotte detaljer.
Flotte tekster også.
Ha en flott dag Turid, klem:)

Eva Helen sa...

Kjempe lekkert pyramidekort og tenker meg at konfirmanten ble strålene fornøyd.Gratulerer med konfirmanten:-)
Kjenner meg så godt igjen i det du skrev,for jeg holdt også på om natten,hehe.Godt å være ferdig :-)men er sliten ennå jeg,hehe.

Tusen takk for gratulasjonen .
Klem Fra Eva Helen

Marianne (Sakkalo) sa...

Lekkert kort, Turid - ser jo hvorfor dette tok halve natta! :)
Gleder meg til fredag.
♥ Klem, Marianne

Mary J sa...

Oh wow, brilliant attention to detail!

I hope to see you for our next challenge at Totally Gorjuss - thx for joining us!

oheidia sa...

Så stilig pyramide kort. Hærlig til datteren din. Denne blir hun glad for. Gode farger :=)

Klem

Viv sa...

This is lovely! What a great idea and so much detail on it! Thanks for joining us at Southern Girls first challenge. Viv x

Agnete-Sagalind sa...

Dette er virkelig en fryd for øyet!
Tusen takk for at du deltar på scrappekammeret.

xoxo Agnete!

Ida sa...

WOW, Turid!! Noe så lekkert da!! Nyyydelig pyramidekort! Jeg har aldri prøvd det før, maybe I should give it a go??
Tanker dattera di ble knall glad for kortet!

Klemmer Ida:o)

Randi Th. sa...

Dette var utrolig flott! Regner med det har tatt "litt" tid å lage det....
Ha en fin helg!

-klem-

Giò sa...

Such a lovely creation!!! Beautiful details and template too! Thanks for joining us at TSM challenge.
Hugs, Giò

Kianel sa...

Gorgeous creation,
love from France, Kianel.

Guro sa...

Nydelig pyramide Turid, denne kommer nok jenta di til å bli kjempeglad for!
Stilige farger og nydelig pyntet :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Solrunn sa...

Ja, jeg kjenner meg utrolig godt igjen;) Men må innrømme at han ikke fikk så flott kort fra sin mor.... men så hadde min søster til gjengjeld laget et rå tøft kort.... det var en lommebok.... og den ble så tøff til en gutt. Skal legge den ut i bloggen min om jeg får lov til det da;)